Computernedbrud på lægecenter
Skrevet af Pia Bruun, fre, 29/01/2010 - 12:38
Det har næsten været umuligt at komme til lægen på sundhedscentret i Rincon de la Victoria.
Det har næsten været umuligt at komme til lægen på sundhedscentret i Rincon de la Victoria.
Årsagen er et nedbrud i centrets computersystem forrige fredag, som betød at personalet ikke havde adgang til patienternes database.
Meget tyder på at problemerne skyldtes en fejl i routeren.
Oppositionspartierne kalder det for en skandale, at en simpel så simpel fejl kan føre til at arbejdet på sundhedscentret går i stå i en hel uge.
Kan måske også interessere dig
Den officielle, detaljerede tidsplan for pave Leo XIV's besøg i Spanien
Den historiske rejse til Spanien finder sted fra den 6. til den 12. juni 2026.
Chokoladeparadis i Andalusien: Oplev julestemningen i Rute
Et sødt stop på vejen for feinschmeckere og andre livsnydere.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















