Militærbase under angreb
Skrevet af Pia Bruun, tir, 02/02/2010 - 12:55
Den spanske militærbase i Herat blev sent i aftes ramt af tre raketangreb.
Den spanske militærbase i Herat blev sent i aftes ramt af tre raketangreb.
Det skete få timer inden den spanske forsvarsminister Charme Chacon skulle være ankommet til basen.
Besøget blev herefter udskudt og forsvarsministeren landede i stedet her i morges.
Ingen mennesker kom noget til under raketangrebet.
Kan måske også interessere dig
Mennesker uden huse og huse uden mennesker
Det store boligparadoks: Spanien har 3,8 millioner tomme boliger midt i en historisk krise.
La Herradura: Vores dejlige by
Else Byskov - kendt forfatter om vandreture i Andalusien - fortæller om, hvordan parret faldt pladask for den skønne plet.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















