Bøde på 300€ for druk
Skrevet af Pia Bruun, ons, 07/04/2010 - 12:26
Lokalpolitiet i Málaga har siden juli sidste år anmeldt mindst 3.500 unge for at drikke alkohol på gaden.
Lokalpolitiet i Málaga har siden juli sidste år anmeldt mindst 3.500 unge for at drikke alkohol på gaden.
Ifølge de nye regler, som trådte i kraft i juli sidste år, vanker der en bøde på 300€ for at drikke spiritus på gaden.
Reglerne er en del af et nyt lovforslag, som skal bremse unges svineri og larm i gaderne.
Blandt de kommuner, der har forsøgt at stramme op på reglerne er Fuengirola. Her har kommunalbestyrelsen i visse tilfælde idømt de unge samfundstjeneste, i stedet for bøde.
Kan måske også interessere dig
Regeringens dekret om beskyttelse af lejere faldt i Kongressen
166 stemte for og 177 imod. Junts gjorde forskellen.
Fortryllende skov er hjem til en smuk forladt borg
Tag med til et sted, hvor tiden står stille.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















