Bil blev "parkeret" midt i fortovscafé
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 07/06/2022 - 10:04
Ulykke
Havnede midt blandt stole og borde.
Somme tider kan en lille forglemmelse få store følger. Heldigvis kostede denne forglemmelse kun smadrede stole, borde og en tur til automekanikeren.
Der var ingen tilskadekomne, men det kunne have endt tragisk, da en bilist glemte at trække håndbremsen.
Det var i mandags, at uheldet skete på udendørsområdet foran en restaurant i byen Elda i Alicante. Her var man i fuld gang med at fejre den mauriske og kristne byfest, så der var mange folk ude i byen.
Ifølge de lokale medier var bilisten lige et smut i banken, men han havde tilsyneladende glemt at trække håndbremsen. Bilen kørte derfor førerløs direkte ind på en terrasse og slæbte flere borde og stole med sig.
Heldigvis kom ingen personer til skade.
Kan måske også interessere dig
Trafikdræbte falder markant i årets første fem måneder
Et klart lyspunkt omend i en trist statistik, hvor 360 mennesker har mistet livet i den spanske trafik.
Skønhed, kærlighed og rigdom
Magiske kræfter gør Sankt Hans i Spanien til noget helt særligt. Gå baglæns i havet, skriv sedler og hop over bål. Overtro og skikke lever i bedste velgående.
Gammel favorit kan stadig få mit hjerte til at banke lidt hurtigere
Kongestien er altså et must, hvis man er i Sydspanien, og den tåler gentagelser.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.



















