Flere turister til Sydspanien
Skrevet af Pia Bruun, tir, 23/03/2010 - 12:46
I løbet af februar kom der 4% flere udenlandske turister til Sydspanien. Det står i modsætning til udviklingen på landsplan, hvor tallet er fal...
I løbet af februar kom der 4% flere udenlandske turister til Sydspanien. Det står i modsætning til udviklingen på landsplan, hvor tallet er faldet med 3,8%.
Turistrådet håber at de nye tal fra februar er et tegn på, at der igen er ved at komme gang i omsætningen indenfor branchen.
Den største turistdestination var i februar de Canariske Øer, som modtog 763.000 turister. Det svarer til en stigning på 2,3%.
Langt hovedparten er britiske og tyske turister, som tilsammen udgør 56% af de samlede antal turister.
Kan måske også interessere dig
75 % af de spanske lønmodtagere føler sig underbetalt
Ny foruroligende rapport viser rekordhøj utilfredshed på arbejdsmarkedet
Flydende lakrids og Den Korte Elevator
Før miniferiens sidste tur nappede vi en bette skarp til morgenmad.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















