Aftale mellem regeringen og vognmændene, men bøllerne fortsætter blokeringer
Skrevet af Torben Wilkenschildt, fre, 25/03/2022 - 07:20
Erhverv & Service | AMIGOS
ERHVERV & KRISE: “Vi vil i audiens hos regeringen, før vi stopper”, siger gruppen af vognmænd, der har blokeret for andre. Men det kommer de ikke, lyder det resolut fra regeringen.
Efter et maratonmøde nåede regeringen og den nationale vejtransportkomité - organet, som ikke omfatter de vognmænd, der har blokeret for andre, som har stået på i 11 dage - tidligt fredag morgen til enighed om en aftale.
Kan måske også interessere dig
Pave Leo XIV udløser økonomisk boom i Spanien
Pavebesøget koster 25 millioner men indbringer det seksdobbelte.
Formentera - en helt anden mentalitet
Den lille perle i Middelhavet har formået at bevare sin vilde og bohemeagtige sjæl.
Jo´s bar
Den sidste pirat-skanse i Cabo de Gata - måske verdens bedst bevarede hemmelighed ...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








