Alle mand ombord!
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 01/07/2020 - 07:00
Coronavirus Turisme
OPLEVELSE: Fra i dag kan man igen tage sin udkårne ud på en romantisk sejltur i hjertet af Madrid. Helt sikkert.
Efter at have foretaget de nødvendige tilpasninger til de anbefalinger, der er udarbejdet af sundhedsmyndighederne er vi klar til at komme på vandet igen.
De små robåde i El Retiro-parken i Madrid genåbner i dag med nye sikkerhedsforanstaltninger efter at have ligget til corona-kaj.
Det skriver byrådet i en pressemeddelelse.

Der er installeret skillevægge i køområdet og gel-dispensere rundt omkring.
Bådene rengøres og desinficeres efter hver brug, så man skulle roligt kunne gå ombord.
.jpg)
Kan måske også interessere dig
Turisterne strømmer til Spanien og bruger flere penge end nogensinde
Rekordstart på 2026, der kan ende med at sætte historisk rekord.
Historisk nedrivning i gang: Nu fjernes grænsehegnet til Gibraltar
Gibraltar-aftalen nærmer sig: Grænsekontrollen er allerede sat ud af spil på grund af byggearbejde
Strande for hunde og med livredderhunde
VIDEO: Sikkerheden er i top med fine snuder, skarpt syn og masser af arbejdslyst.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















