Dyrere el - igen
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 06/09/2018 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
PENGE & FORBRUG: Elregningen stiger mere end 12 procent på bare et år. Selskaberne trykker nærmest deres egne penge, men regeringen griber stadig ikke ind.
Det er lige før, vi bare skal have fat i copy+paste-funktionen: Nu er elpriserne steget igen.
Forbrugerorganisationen FACUA er som altid på jagt efter urimeligheder for deres 226.000 medlemmer.
Et af yndlingshadeobjekterne er de himmelstræbende elpriser.
Og i august var den gal igen: Der fik vi nemlig den fjerdehøjeste elregning nogensinde.
Kan måske også interessere dig
EU-Kommissionen kræver den spanske statsregulerede elpris afskaffet
Det betyder det for dig.
Trafikdræbte falder markant i årets første fem måneder
Et klart lyspunkt omend i en trist statistik, hvor 360 mennesker har mistet livet i den spanske trafik.
Spaniens gastronomiske skatkammer er netop blevet udvidet
VIDEO: Nye Michelin-stjerner er i guiden for 2026, så det er med at booke nu.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








