Efterlad aldrig nogen i bilen
Skrevet af Kathrine Hesner, tor, 23/06/2022 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
VIDEO: Dagene er blevet lunere, og det betyder også, at vi endnu engang lige råber lidt op her! Efterlad aldrig hverken hunde eller børn i bilen. Dyrlæge leger testperson.
Sol, skyfrit og en brandvarm bil. Der findes ingen undskyldning, venner! At efterlade noget som helst levende i bilen er helt vanvittigt.
Også selvom du holder i skyggen og åbner et vindue på klem.
Kan måske også interessere dig
Elnet-mangel blokerer for 16.000 nye boliger i Málaga
Strømsvigt for boligmarkedet: Málagas vokseværk rammer muren.
Hotelpriser tvang tusinder til at sove på gaden under pavens besøg
Kreativt overnatnings-kaos i Madrid: Soveposer, natbusser og gymnastiksale redder budgettet
Kom dansende til dine ferieminder
Dans og musik er en stor del af spansk kultur.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








