Hallo-hvaffor noget?
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, man, 31/10/2016 - 01:00
Turisme | AMIGOS
TRADITION: Halloween er ikke så stort i Danmark endnu, men det er virkelig noget, der fejres i Spanien. Men er det satanisk, hedensk, keltisk eller bare kommercielt og (endnu) en undskyldning for at feste?
I aften fejres Halloween, og det presser de gamle, katolske traditioner, selvom mange ser skikken som alt for poppet og amerikansk.
Men faktisk er det slet ikke nogen ny tradition og ikke bare tyvstjålet fra USA.
Kan måske også interessere dig
Turist-tsunamien: Når succesen bliver en trussel
Amsterdam - det internationale symbol på kampen mod overturisme.
Gigantisk batteri i Cáceres gemmer den spanske sol
Spansk energirekord: Landets største batteri sat i drift i Extremadura.
Løsninger til os, der bøvler med at holde liv i blomsterne
Fif til fem planter, der trives i fuld sol.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








