Helt område lukkes ned
Skrevet af Torben Wilkenschildt, ons, 15/07/2020 - 07:00
Coronavirus Samfund og Politik | AMIGOS
CORONA: Fra midnat er det kun tilladt for indbyggerne i Segrià-området i Catalonien at forlade hjemmene, hvis det er absolut vigtigt.
Seneste status.
.jpg)
Kan måske også interessere dig
Den europæiske bilindustri kræver en ny kurs fra EU
Overblik over industriens krav om bedre rammevilkår og konkurrenceevne.
Én på opleveren i Girona - Kronprinsessen snart i faldskærm - Parasitter i katte
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Angstens sved og dans med døden: Shit, hvad har jeg sagt ja til?
VIDEO: Tibetanerbroer, penduler og karabinhager - tænk, at jeg gjorde det?!
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








