Hotellers overskud til velgørenhed
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tor, 26/03/2020 - 10:11
Coronavirus | AMIGOS
CORONAVIRUS: Overskydende mad fra hoteller på De Kanariske Øer, der nu er tvangslukket, går til lokale velgørenhedsforeninger.
Corona-krisen har ramt hotelbranchen på De Kanariske Øer på det værst tænkelige tidspunkt, hvor der var allermest travlt.
For De Kanariske Øers vedkommende er højsæsonen nemlig i vinterhalvåret.
Kan måske også interessere dig
Rin ran de Cazorla
Hav og bjerge til olivenhøst
Cami de Cavalls - Historisk vandresti på Menorca
Den danske guide Pia Bruun lokker med helt særlig tur, og der er tilmelding nu.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








