Hotellers overskud til velgørenhed
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tor, 26/03/2020 - 10:11
Coronavirus | AMIGOS
CORONAVIRUS: Overskydende mad fra hoteller på De Kanariske Øer, der nu er tvangslukket, går til lokale velgørenhedsforeninger.
Corona-krisen har ramt hotelbranchen på De Kanariske Øer på det værst tænkelige tidspunkt, hvor der var allermest travlt.
For De Kanariske Øers vedkommende er højsæsonen nemlig i vinterhalvåret.
Kan måske også interessere dig
DGT skærper kontrollen: Det betyder de nye regler for seniorbilister i Spanien
Her er de tre afgørende ændringer, som du bør kende. Specielt, hvis du er over 70 år.
Hvilke strande har verdens hvideste sand?
Spanien er godt repræsenteret på lækkerheds-liste. Og ja, stranden på billedet herover er spansk!
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








