Hunde efterladt flere timer i varm bil - kun én overlevede
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 02/05/2023 - 10:48
Samfund og Politik | AMIGOS
Tre personer sigtet for dyremishandling, efter de gik på restaurant.
Tre personer efterforskes lige nu for at have forårsaget to hundes død ved at efterlade dem i bagagerummet på deres bil.
Kan måske også interessere dig
NATO’s juridiske spændetrøje: Kan et medlemsland overhovedet smides ud?
Vedvarende overskrifter om eksklusion raser og skaber uro. Men det er vigtigt at skille politisk retorik fra de juridiske realiteter i Atlanterhavstraktaten.
Spaniens økonomi overrasker
Underskuddet for 2025 lander lavere end ventet.
Hvornår kom julemanden egentlig til Spanien?
Dengang kikkede vi ikke i skorstenen efter julemanden.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








