Økonomi banket i bund af manglende turister
Skrevet af Torben Wilkenschildt, ons, 02/09/2020 - 07:00
Coronavirus Turisme | AMIGOS
CORONA & TURISME: Som frygtet oplevede den spanske rejsebranche en meget mørk juli på grund af Corona-krisen.
Tirsdag blev turisttallene for juli offentliggjort - den første måned efter Spanien åbnede grænserne og normalt årets næst meste besøgte måned af udenlandske turister.
Kan måske også interessere dig
Turist-tsunamien: Når succesen bliver en trussel
Amsterdam - det internationale symbol på kampen mod overturisme.
75 % af de spanske lønmodtagere føler sig underbetalt
Ny foruroligende rapport viser rekordhøj utilfredshed på arbejdsmarkedet
Romantisk rute i Málaga genopstår med ny investering
Omfattende renoveringsprojekt skal styrke turismen i Serranía de Ronda.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








