Kun hver tredje butik åbnet
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 19/05/2020 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
CORONA & FORBRUG: Kun 36 procent af butikslokalerne i Spanien har genåbnet, siden covid-19 lagde alle ned.
Coronavirus-krisen har ramt den tertiære sektor hårdt og har ført til lukning af mange - midlertidigt for nogle, permanent for andre.
Kan måske også interessere dig
ECB i historisk rente-dilemma
Frygten for 2011-fejlen spøger midt i ny økonomisk krise, der kan være afgørende for boligejere i Spanien.
Svimlende 6.500 euro betalt for årets første laks i Cantabrien
Restauratør vinder intens budkrig om årets kendis-fisk.
Bøddelkapel, isenkræmmer og en fræk bio - velbekomme!
Restauranter og barer i helt særlige rum.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








