Myndighederne indleder sag mod ejendomsgigant for misbrug i tusindvis af lejekontrakter
Skrevet af Torben Wilkenschildt, fre, 22/05/2026 - 06:23
Bolig | AMIGOS
Millionbøder i vente: Ny storoffensiv mod misbrug på det spanske lejeboligmarked.
Det spanske ministerium for sociale rettigheder, forbrug og 2030-dagsordenen har åbnet en officiel sanktionssag mod et stort, ejendomsselskab, der udlejer tusindvis af boliger i flere regioner over hele Spanien. Det sker efter en omfattende undersøgelse foretaget af Generaldirektoratet for Forbrug, hvor der er konstateret fire potentielle og grove overtrædelser af den spanske forbrugerlovgivning.
Kan måske også interessere dig
Lejerne varsler hedt forår – kræver nyt dekret
Varsling om en ″forårsoffensiv″ af mobiliseringer over hele landet for at tvinge regeringen til at handle hurtigt.
Spanien aktiverer nødplan for sommervarmen
Sundhedsministeriet slår alarm: Ekstrem varme i Spanien er nu en trussel mod den offentlige sikkerhed.
Kunstvandring i Madrids uforlignelige kulturlandskab
Et ordentligt skud kultur uden alt for mange meter i fødderne.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








