Nye regler på Mallorca
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tir, 06/11/2018 - 07:00
Bolig | AMIGOS
BOLIG & TURISME: Strandhuse må højst lejes ud 60 dage om året. Det er én af de nye regler på populær ferieø, hvor man også generelt vil sætte loft på turismen.
Der bliver strammet op for udlejning af turistboliger på Mallorca, og lokalstyret vil også begrænse omfanget af turisme i byerne.
Formålet er at bekæmpe sort udlejning og skåne lokalmiljøet i de mest udsatte områder.
Kan måske også interessere dig
Boligmarkedet bremser op: Prischok og materialemangel rammer salget
Især nybyggeriet er hårdt ramt i starten af 2026
EU giver flyselskaberne pusterum i brændstofkrise
En vigtig ændring, der præciserer passagerrettighederne i lyset af den aktuelle brændstofkrise.
Rejseforslag: Torrevieja - Alcala la real - Montilla - Tabernas-Torrevieja
Bodegas, Mezquita-Catedral og cowboy-land.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








