Obligatorisk med maske
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 20/05/2020 - 11:11
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Fra i morgen er det obligatorisk at bruge maske, når man er udenfor i situationer, hvor afstand måske ikke kan opretholdes, og det kan koste bøde at lade være. Der er dog undtagelser.
Så er det slut med at snakke om det og debattere frem og tilbage.
Fra den 21. maj vil det være obligatorisk at bære maske, når man befinder sig i lukkede, offentlige rum med andre samt går på gader og stræder, hvor man ikke kan garantere, at sikkerhedsafstanden på to meter kan opretholdes.
Kan måske også interessere dig
Spanien og fire lande kræver skrappe indgreb for at beskytte europæisk industri
Ønsket er at ramme specifikke virksomheder med straftold for at varetage millioner af arbejdspladser.
Velduftende klatreplanter til de mindre havenydelser
Blomsterfest i potter!
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








