Ramaskrig over turistskat
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tor, 06/10/2016 - 01:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
TURISME: Skal turister betale en ekstra skat for at få lov til at komme til Spanien? Nej, mener branchen.
Der er lagt op til et alvorligt rivegilde mellem regionsstyrelsen på Balearerne og den magtfulde hotelsammenslutning FEHM.
Efter efter flere måneders kritik har hotelbranchen indgivet et søgsmål mod den omdiskuterede turistskat.
Kan måske også interessere dig
Spansk økonomisk sværvægter takker af: Luis de Guindos forlader ECB efter otte dramatiske år
Fra krisemanager til Lagardes højre hånd: Hvem bliver efterfølgeren?
″De fleste mennesker har jo heldigvis et rigtigt liv at leve″
Ordene kom fra Niels Thulesen Dahl under torsdagens News & Co.
Helt vidunderlig natur-perle midt i Sydspanien
Drømmer du om en iskold dukkert midt i sommervarmen, så læs med her.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








