Regeringen truer olieselskaberne med en tillægsafgift
Skrevet af Torben Wilkenschildt, fre, 10/06/2022 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
Benzinprisen overstiger for første gang 2 euro - men kan den retfærdiggøres?
Finansminister María Jesús Montero åbnede torsdag døren for at pålægge el- og olieselskaberne en tillægsafgift, hvis det viser sig, at de har uberettigede overskud.
Kan måske også interessere dig
Zara er nu verdens mest værdifulde modebrand
Spansk verdensherredømme efter at slå Nike af pinden.
Højesteret fælder historisk dom: Eks-minister Ábalos idømt 24 års fængsel i mundbindssagen
Enstemmig afgørelse i ″Caso Koldo″: Tocifrede fængselsstraffe til politisk top, mens bagmanden slipper for fængsel
Valladolid: Det kulturelle hjerte i Castilla y León Regionen
En by fyldt med historie, gastronomi og tradition.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








