Børn skal blæse i ballon
Skrevet af Torben Wilkenschildt, ons, 28/12/2016 - 01:00
Samfund og Politik | AMIGOS
SUNDHED: Sundhedsministeren vil indføre bøder til forældre, hvis børn drikker - og det bliver uden fløjlshandsker.
Sundhedsminister Dolors Montserrat har en plan. Hun vil af med børns drikkeri. Hun mener, at man ser for mange mindreårige med flasker på gader og veje, og det skal der sættes en stopper for. De pynter jo heller ikke i bybilledet.
Kan måske også interessere dig
Efter Zapatero-chok: PSOE bløder vælgere til Sumar, mens PP kun stiger svagt
Ny DYM-prognose viser de politiske vinde i Spanien.
Myndighederne indleder sag mod ejendomsgigant for misbrug i tusindvis af lejekontrakter
Millionbøder i vente: Ny storoffensiv mod misbrug på det spanske lejeboligmarked.
Varme spanske sjæle oplever Islands kuldegys
Jeg MÅ dele vores oplevelser fra vidunder til vidunder med dig ...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








