Slut med roaming-afgifter i 2017
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tor, 25/06/2015 - 09:43
Penge & Forbrug | AMIGOS
EU gør et nyt forsøg på at afskaffe roaming-gebyrer på mobilopkald fra udlandet. Forbrugerforening kalder det absurd.
- Fra andet kvartal 2017 vil roaming-gebyrer i EU med stor sandsynlighed være væk, lød det fra kommissær for EU's Digitale Økonomiudvalg, Günther Oettinger, på et møde mandag.
Udmeldingen kommer i kølvandet på, at man måtte droppe planerne om at indføre et stop for roaming-afgifter allerede fra i år. Forbrugerforening synes, det er latterligt, at man beskytter teleselskaber og lader forbrugerne betale prisen. Igen.
Kan måske også interessere dig
Den bitre sandhed bag de rekordhøje sukkerpriser
Læs om baggrunden for den nuværende krise på sukkermarkedet og de bagvedliggende årsager til de stigende fødevarepriser.
Færre turister på Kanarieøerne - Ung kvinde skaffer pension til 85-årig - Bo som en konge
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Lysets kyst - lige rundt om hjørnet
Costa de la Luz - ″Lysets kyst″ - er nok noget af det nærmeste, vi kan komme det danske Vesterhav, når det er bedst.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








