Slut med roaming-afgifter i 2017
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tor, 25/06/2015 - 09:43
Penge & Forbrug | AMIGOS
EU gør et nyt forsøg på at afskaffe roaming-gebyrer på mobilopkald fra udlandet. Forbrugerforening kalder det absurd.
- Fra andet kvartal 2017 vil roaming-gebyrer i EU med stor sandsynlighed være væk, lød det fra kommissær for EU's Digitale Økonomiudvalg, Günther Oettinger, på et møde mandag.
Udmeldingen kommer i kølvandet på, at man måtte droppe planerne om at indføre et stop for roaming-afgifter allerede fra i år. Forbrugerforening synes, det er latterligt, at man beskytter teleselskaber og lader forbrugerne betale prisen. Igen.
Kan måske også interessere dig
Spansk økonomisk sværvægter takker af: Luis de Guindos forlader ECB efter otte dramatiske år
Fra krisemanager til Lagardes højre hånd: Hvem bliver efterfølgeren?
Supercomputeren der blev født i et kapel: Historien om MareNostrum 5
Barcelonas superhjerne sikrer Europas teknologiske uafhængighed og revolutionerer lægevidenskaben.
Cataloniens smaragdgrønne naturlige svømmepøl
Smuk middelalderbro med turkis vand kun halvanden time fra Barcelona.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








