Nu kommer "øko-køerne" ud
Skrevet af Kathrine Hesner, lør, 02/05/2020 - 07:00
Vejr og natur | AMIGOS
VEJR I WEEKENDEN & NÆSTE UGE: Fra i dag må vi igen komme ud og gå en tur, og det fejrer vejrguderne sammen med os!
I dag skriver vi 2. maj, og for os, der har siddet "indespærret" i hjemmene rundt omkring i Spanien siden den 15. marts, er det en lykkens dag.
Det bliver vel nærmest som at se økokøerne komme på græs om foråret! Ren fryd!
Der er naturligvis stadig restriktioner, og dem kan du i øvrigt læse mere om her
Og vejret følger altså med i lykkerusen.
Kan måske også interessere dig
Den europæiske bilindustri kræver en ny kurs fra EU
Overblik over industriens krav om bedre rammevilkår og konkurrenceevne.
Myndighederne føler sig magtesløse mod narkotrafikken
Årsrapport tegner dystert billede af situationen i Andalusien.
Løsninger til os, der bøvler med at holde liv i blomsterne
Fif til fem planter, der trives i fuld sol.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








