Spanske sundhedsmyndigheder: Risikoen for ebola-smitte i Spanien er meget lav
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tir, 19/05/2026 - 06:42
Sundhed & sygdom | AMIGOS
Spanien fraråder rejser til berørte områder, men maner til ro på hjemmefronten.
Det spanske sundhedsministerium og Generaldirektoratet for Offentlig Sundhed (Dirección General de Salud Pública) har udsendt en officiel situationsrapport, efter at Verdenssundhedsorganisationen (WHO) søndag erklærede det seneste ebola-udbrud i Afrika for en international sundhedskrise (ESPII).
Kan måske også interessere dig
Fuengirola får eget 24-timers akutcenter
Enstemmig vedtagelse sikrer historisk sundhedsløft
350 hatte og én passion - Mode blev til kunst - Klistermærker er blevet voksen-mode
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Granollers - den forsømte by
Det blev tid til en forfriskning for rejseholdet.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.









.jpg)








