Spanske teleselskaber malker deres kunder
Skrevet af Pia Bruun, tir, 15/09/2015 - 01:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
FORBRUG: Danskere med spansk mobiltelefon betaler dyrt, når de ringer hjem. Spanske operatører hæver nemlig deres gebyrer, og det får betydning, når du ringer til udlandet.
Spanien er det eneste land, som i øjeblikket har lagt et ekstra-gebyr på opkald. Prisstigningen rammer frem for alt abonnenter, der ikke har 'Tarifa plana' - det vil sige en fast månedlig pris for opkald. Men der er stadig en vej udenom.
Kan måske også interessere dig
ECB i historisk rente-dilemma
Frygten for 2011-fejlen spøger midt i ny økonomisk krise, der kan være afgørende for boligejere i Spanien.
Boligpriserne sprænger rammerne: Historiske rekorder i flere spanske regioner
Madrid runder 4.000 euro per kvadratmeter, mens Sydspanien følger trop.
Julemarkeder med magi, hygge og tonsvis af sukker
December i Spanien byder på en helt magisk atmosfære, og julemarkederne er ideelle steder at opleve den.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








