Tvunget til at returnere bolig til besættere på grund af en hjemmevideo
Skrevet af Kathrine Hesner, fre, 26/09/2025 - 08:52
Bolig | AMIGOS
Den groteske historie om boligejere i Girona.
Sager om besættere - såkaldte okupas - har i mange år fyldt i medierne. For hvor grotesk er det lige, at folk bare kan flytte ind, og så skal ejerne bøvle med retssager i månedsvis - ja nogle gange endda år - før de igen får brugsretten og kyler bøllerne ud!
Men prøv så lige at høre den her historie!
Efter måneders venten lykkedes det endelig for nogle boligejere igen at få adgang til deres bolig i Girona ved at udnytte besætternes fravær, men glæden var kortvarig.
Kan måske også interessere dig
Boligdrømmen under pres: Store investorer mangedobler deres ejendomme
Klientellet er skiftet ud på notarkontorene ...
Spanien investerer 719 millioner euro i gigantisk AI-fabrik
Kampen om teknologien: Milliardinvestering skal sikre Spanien plads i det europæiske AI-kapløb
Oplev Sagrada Familia i Barcelona på den bedste måde
Carmen og Jesús tager dig i hånden og deler deres egen gode oplevelse for nylig med dig.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








