Vil forbyde unge teenagere at bruge mobiltelefoner
Skrevet af Kathrine Hesner, tir, 14/11/2023 - 07:00
Samfund og Politik | AMIGOS
To lærere og en flok mødre samler 40.000 underskrifter.
To lærere og en gruppe mødre har samlet godt 46.000 underskrifter på platformen Change.org for at opfordre til et forbud mod, at børn under 14 eller 16 år bruger mobiltelefoner.
De argumenterer, at det skader børnenes mentale og fysiske helbred.
Kan måske også interessere dig
Begoña Gómez udleverer sit pas til dommer Peinado
″Det overskrider grænsen for det rimelige″.
Middelaldercharme og gourmetoplevelser til lavpris - Spansk stjernearkitekt bag nyt vartegn - Trump til Beijing
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
San Fermín - fest med livet som indsats
VIDEO: I ni dage bliver der drukket, ædt, danset og leget med døden.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








