RENFE ramt af 24-timers strejke
Skrevet af Pia Bruun, ons, 31/03/2010 - 11:37
Der er i dag en 24-timers arbejdsnedlæggelse blandt RENFE's personale og det kan betyde forsinkelser og aflysninger af flere togforbindelser lande...
Der er i dag en 24-timers arbejdsnedlæggelse blandt RENFE's personale og det kan betyde forsinkelser og aflysninger af flere togforbindelser landet over.
Arbejdsnedlæggelsen startede i nat. Statsbanerne har garanteret opretholdelse af en minimumsservice på 60-75% af de normale togafgange.
Der kan komme forsinkelser på AVE-tog forbindelserne til Málaga og på nærbanen mellem Málaga og Fuengirola.
Personalet protesterer mod ændringer af de faglige kategorier og funktioner hos RENFE's medarbejdere.
Kan måske også interessere dig
Fornem spansk pris til Christina Koch - Håb for bugspytkirtelkræft - Madrids Formel 1-bane præsenteret
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Udfordringer og aktiviteter i påsken med børn og unge
Vi kommer vidt omkring i Spanien - både for vovehalse og livsnydere...
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















