Bange for at miste jobbet
Skrevet af Pia Bruun, fre, 12/03/2010 - 10:14
25% af spanske virksomhedsledere vurderer at det bliver nødvendigt med nye personalenedskæringer i år.
25% af spanske virksomhedsledere vurderer at det bliver nødvendigt med nye personalenedskæringer i år.
Kun 17% vil øge mandskabet. Det oplyser analyseinstituttet Grant Thornton i sin årlige International Business Report.
Tallene ser dog bedre ud end sidste år, hvor 49% sagde, at de var nødt til at gennemføre nye besparelser og fyringsrunder. Det endte med personalenedskæringer på 51% af alle spanske virksomheder.
Også når det gælder holdningen hos medarbejderne, er der frygt for nedskæringer. 81% af alle ansatte siger at de er bange for at miste deres job.
Kan måske også interessere dig
Da Iberia gav paven grå hår, og kong Felipe måtte redde dagen
Pave Leo gik standsmæssigt ombord på Iberia-flyet, men måtte dog hurtigt gå ned igen ...
Skøn tur midt i knastørre Sydspanien - fra jungle til udtørret saltflod
VIDEO: 'Den kolde flod' indbyder til eventyr, men det tog liiiiige lidt overhånd…
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















