Snød skattevæsnet for 3,8 millioner euro
Skrevet af Pia Bruun, tir, 23/02/2010 - 11:00
Ni højtstående medlemmer af det konservative partis afdeling i Madrid snød skattevæsnet for 3,8 millioner euro.
Ni højtstående medlemmer af det konservative partis afdeling i Madrid snød skattevæsnet for 3,8 millioner euro.
Det fremgår af nye oplysninger i den såkaldte Gürtel-sag, der handler om modtagelse af ulovlige returkommissioner.
Skattevæsnet har nu gennemgået de bilag, der blev beslaglagt i forbindelse med opklaring af sagen og konkluderer at de sigtede har indkasseret 3,8 millioner euro, som ikke er indberettiget til skattevæsnet.
De sigtede er blevet ekskluderet af partiet, og har i stedet dannet en ny gruppe. De bliver dog ved med at modtage løn som lokalpolitiker.
Kan måske også interessere dig
Jo´s bar
Den sidste pirat-skanse i Cabo de Gata - måske verdens bedst bevarede hemmelighed ...
Montserrate-paladset: Prisbelønnet romantik fra det 19. århundrede
Steder her byder på historie, natur og vildt flotte bygninger, der kun er lidt løgn...
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















