Adiós til roaming-afgifter
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, man, 29/05/2017 - 01:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
PENGE & FORBRUG: Når vi her til sommer rejser rundt i EU, kan vi uden større bekymring surfe på nettet med mobilen.
EU-Parlamentet lagt den allersidste brik i puslespillet, som betyder, at det fra den 15. juni er slut med de vildt dyre roaming-afgifter i EU.
Regningen for det ekstra forbrug i udlandet havner som udgangspunkt hos teleselskaberne, men mon ikke de finder et sted at sende aben hen...
Kan måske også interessere dig
Ak, du kære gamle peseta: 25 år siden den sidste mønt blev slået ...
Mønten der forsvandt, men aldrig blev glemt: Millioner ligger stadig gemt i skufferne
Boligmarkedet knækker midt over: Priserne falder i halvdelen af Spanien
Tocifrede prisfald rammer spanske byer.
Sommerens magi i Sierra Nevada for hele familien
Oplev det specielle sommerprogram i dagene 19. juli – 24. august 2025.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








