Bøder på op til 6.000 euro for at bruge vand forkert
Skrevet af Kathrine Hesner, fre, 17/11/2023 - 10:13
Samfund og Politik | AMIGOS
Málaga har nu også indført strenge regler for brug af drikkevand.
Ikke én liter drikkevand til overflødige formål!
Byrådet i Málaga gik i går med i rækken af kommuner i Sydspanien, der har indført nye regler for brug af drikkevand på grund af tørkesituationen, som er på niveau orange (alvorlig), men med hastigt tempo nærmer sig rød (alvorlig).
Kan måske også interessere dig
Sundhedsvæsenet: Andalusiens største stolthed og hovedpine
Andalusien stemmer: Kan sundhedskrisen vælte den siddende regering?
Så blev renterne sat op
Christine Lagarde, præsident og Boris Vujčić, vicepræsident for ECB den 11 juni 2026.
Montserrate-paladset: Prisbelønnet romantik fra det 19. århundrede
Steder her byder på historie, natur og vildt flotte bygninger, der kun er lidt løgn...
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.











.jpg)








