Dagens dumme kriminelle på Solkysten
Skrevet af Kathrine Hesner, man, 21/11/2022 - 09:36
Krimi | AMIGOS
Mistede nøgler på bytur, brød ind, snakkede med politiet og anmeldte senere et indbrud.
Nationalpolitiet har anholdt en mand, som efter at være kommet beruset hjem efter en bytur og uden nøgler, brød døren til boligen op og efterfølgende anmeldte et indbrud på politistationen.
Kan måske også interessere dig
Højteknologisk krig ved de spanske kyster
Læs hvorlede,s narkobanderne altid er et skridt foran.
Boligjunglen: Når tag over hovedet bliver et luksusgode
Analyse af den ″bolig-jungle″, der lige nu præger Spanien.
Lige nu får du perfekte vandmeloner og blommer - blandt meget andet!
Frugt og grønt i august, der får tænderne til at løbe i vand uden at koste kassen.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








