Hurra! Rigtige glas på bordet!
Skrevet af Torben Wilkenschildt, fre, 13/04/2018 - 01:00
Samfund og Politik | AMIGOS
MILJØ: Skål! Fra 2020 er det slut med plastik på bordet.
Vi var så begejstrede, da de kom frem! Alle de mange timer med oprydning og opvask efter fester og andre større arrangementer blev erstattet af en sort sæk, hvor det hele forsvandt.
Bortset fra, at det gjorde det jo altså ikke.
Kan måske også interessere dig
Spanien kigger mod øst: Tyrkisk kampfly i spil som alternativ til USA
Ønsket er uafhængighed i den geopolitiske situation og af en vis herre.
Bombones de pulpo a la gallega
Et glas kølig sød hvidvin vil ikke være det værste til køkkenhyggen ...
Verdens ældste og mest berømte flamenco restaurant
Tag med til et sted, hvor flamincoen er i verdensklasse, og restauranten er helt i top.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








