Hvorfor så mange brandmænd?
Skrevet af Pia Bruun, man, 24/09/2018 - 07:00
Vejr og natur | AMIGOS
NATUR: Denne sommer har på godt jyst været træls for os, der nyder en tur i bølgen blå, da der har været utroligt mange brandmænd. Eksperter mener, det er noget, vi skal vænne os til.
Pelogrosidad alta - meldingen om ‘høj fare’ for brandmænd skyldes mange forskellige faktorer, men først og fremmest er det vores egen skyld.
Biologer fra Málaga er overbeviste om, at problemet med gener fra millioner af vandmænd og brandmænd langs Middelhavskysterne er kommet for at blive.
Kan måske også interessere dig
Hvad betyder dommen for dig som ferieboligudlejer?
Vigtig dom for udlejere i Spanien, hvor Højesteret afviser statsligt register.
Ugen set i bakspejlet
I denne artikel får du links til alle ugens nyheder.
Frodig skov fuld af mysterier lige ved siden af storbyen
Tur til Lissabon kan krydres med halvhemmelig og helt fantastisk perle.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








