Kæmpe demoer fra mandag
Skrevet af Kathrine Hesner, fre, 08/11/2019 - 12:35
Samfund og Politik | AMIGOS
POLITIK: Fra på mandag er den gal igen i Catalonien, når separatister går på gaden og demonstrerer i tre døgn. Denne gang bliver det mere omfattende end nogensinde, lyder advarslen fra 'den demokratiske tsunami'.
Skal du til Barcelona i starten af næste uge, skal du være ekstra opmærksom. Der er nemlig igen-igen annonceret voldsomme demonstrationer.
Kan måske også interessere dig
Spanien runder historisk militær milepæl
Efter to årtier med begrænsede forsvarsbudgetter har Spanien i 2026 officielt overskredet NATO's målsætning.
Jo´s bar
Den sidste pirat-skanse i Cabo de Gata - måske verdens bedst bevarede hemmelighed ...
Smuttur (eller lidt længere) i bjergene i Mijas - vil du med?
Mange fede kombinationer på Mijas-bjerget.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








