Med Helle og Svend i bil til Spanien
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 05/10/2020 - 07:00
Coronavirus Turisme | AMIGOS
CORONA & REJSER: Da Tyskland indførte karantænekrav ved ankomst fra Region København, satte Helle og Svend kursen mod Spanien.
Spanien i Dag har modtaget denne beretning, der er skrevet af Helle Andersen. Beretningen er aktuel i en situation, hvor flere i år måske vælger at tage bilturen i stedet for at flyve.
.jpg)
Kan måske også interessere dig
Turisterne strømmer til Spanien og bruger flere penge end nogensinde
Rekordstart på 2026, der kan ende med at sætte historisk rekord.
Fornem spansk pris til Christina Koch - Håb for bugspytkirtelkræft - Madrids Formel 1-bane præsenteret
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Solsikkens land inviterer til tidligt efterårsflor
Nu bliver Spanien farvet gul af smukke solsikker.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








