Smed hund over hegn
Skrevet af Pia Bruun, tir, 11/08/2015 - 11:14
Samfund og Politik | AMIGOS
VIDEO: Politiet jagter to mænd, som blev filmet af et overvågningskamera, da de smed en lille hvalp over hegnet til et dyreinternat, inden de stak af.
Hund blev kastet over hegnet klokken 9:30 torsdag den 6. august, skriver det galiciske Os Palleiros de Ribeiro dyreinternat på sin Facebook-side.
Se videoen af hændelsen her:
Kan måske også interessere dig
Spansk beskæftigelsesbombe: Arbejdsløsheden i bund før historisk sommer-boom
Laveste maj-ledighed siden 2007 og 800.000 sommerjob på vej.
Sundhedsvæsenet: Andalusiens største stolthed og hovedpine
Andalusien stemmer: Kan sundhedskrisen vælte den siddende regering?
Tag med på en dagstur til Madrid
Tidligt op, sent i seng og lidt træt i fusserne fik jeg nået mit mål.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








