Stigende smitte og sundhedsansatte falder på stribe
Skrevet af Kathrine Hesner, ons, 27/04/2022 - 07:00
Coronavirus | AMIGOS
CORONA: Flere end 500 ansatte i sundhedssektoren i Aragón alene er sygemeldt på grund af corona.
Spanien har nu i nogle uger befundet sig en ny fase i pandemien, efter man har ophævet kravet om maske indendørs - med visse undtagelser - og begrænset screening, test og karantæner til kun at gælde sårbare personer.
Det giver sig nu udslag i stigende smittetal rundt omkring.
Kan måske også interessere dig
Demografisk chok: Sådan ser den spanske befolkning ud om 50 år
Spanien i 2076: Fire ud af ti vil være født i udlandet.
På opdagelse på de gamle togspor
Mere ukendt område nær Málaga By reddede menneskeliv under borgerkrigen.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








