Storbank dropper kontanter
Skrevet af Kathrine Hesner, Pia Bruun, tor, 26/09/2019 - 07:00
Penge & Forbrug | AMIGOS
ØKONOMI: Kontanter hører i stigende grad fortiden til, og nu hopper flere banker med på bølgen.
Pengesedler og mønter kan snart være fortid. I hvert fald er spanske banker på vej mod at blive mere og mere kontantløse, og der er hvert år stadigt færre kontante betalinger pr indbygger.
Så det betyder, at bankkunder skal til at vænne sig til kontantløse banker, hvor man kommer for at tale med bankrådgiveren, men ikke for at hæve penge.
Kan måske også interessere dig
Spansk økonomisk sværvægter takker af: Luis de Guindos forlader ECB efter otte dramatiske år
Fra krisemanager til Lagardes højre hånd: Hvem bliver efterfølgeren?
Støbt i beton og ramt af adskillige knivstik
Nøglevidne i berømt mordsag fundet dræbt.
Flere store oplevelser i Alcalá la Real (II)
Et besøg i det ædle Alcalá la Real vil gøre stort indtryk på dig.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








