Smukt, men koldt
Skrevet af Torben Wilkenschildt, man, 07/01/2019 - 07:00
Vejr og natur | AMIGOS
VEJR: Vejrguderne har været i ualmindeligt godt humør denne vinter, og det fortsætter de med at være. Det er fortsat klart og solrigt de fleste steder, men kulden begynder at brede sig.
Det bliver koldere, men det er jo ikke nødvendigvis en dårlig ting.
Der kan jo være børn, som har fået kælke og skøjter af Los Reyes, og bor de nordpå, er der mulighed for at bruge dem i det frostklare vejr.
Kun i Cantabrien er der overskyet.
I alt er 31 provinser i Spaniens øverste to tredjedele i forhøjet alarmberedskab for lave temperaturer, uden at det dog betyder, at det nødvendigvis regner eller sner.
Ved kysten i Girona og på Balearerne er det ikke det bedste sted at gå tur langs paseoen i dag, da der advares om kraftige bølger, og myndighederne har aktiveret det næsthøjeste alarmniveau; orange.
Kan måske også interessere dig
Har chefernes udtalelser gjort dit boliglån dyrere?
Mistanke om ulovlige aftaler: Myndighederne gransker seks storbanker i søgelyset for dyre fastforrentede lån
Værsgo: Til søs! - Ville udnytte VM-feberen - En af Europas længste togruter indvies
Kort og godt om lidt af hvert i tekst, billeder og video …
Smag på fortiden, lad dig omfavne af naturen og tag en pause fra digitalt stress
Perfekt sted midt i idyllisk natur og med historiens vingesus i egetræerne.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








