Ti personer dræbt i påsketrafikken
Skrevet af Pia Bruun, man, 29/03/2010 - 10:50
Ti mennesker er omkommet under den første del af påskens udrejsetrafik. To af de omkomne er motorcyklister.
Ti mennesker er omkommet under den første del af påskens udrejsetrafik. To af de omkomne er motorcyklister.
Fredag omkom to personer, lørdag fem, og i går blev så yderligere tre personer dræbt. Flere er alvorligt kvæstet.
46 personer mistede sidste år livet i påsken.
Færdselspolitiet forventer 14 millioner biler på landevejene i løbet af den næste uge.
Anden del af udrejsetrafikken kulminerer onsdag og torsdag, og slutter på mandag, som er helligfag i flere regioner som på De Baleariske Øer, Catalonien, Valencia, Navarra og Baskerlandet.
Kan måske også interessere dig
Andalusien kræver øjeblikkelig fyring af topchefer efter togulykken i Adamuz
Efterspil efter Adamuz-ulykken: Krav om konsekvenser for jernbaneledelsen.
Kom med til den smukke Costa Brava-Perle
Billedskøn kystby, hvor charmen er bevaret.
Kommentarer
Der er endnu ingen kommentarer til denne artikel
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.
Gratis i din indbakke hver dag!
Abonnér på nyhedsbrevet Spanien i Dag og vær på forkant med begivenhederne.
Klik her for at tilmelde dig.


















