Myndighederne føler sig magtesløse mod narkotrafikken
Skrevet af Torben Wilkenschildt, tor, 14/05/2026 - 08:22
Krimi | AMIGOS
Årsrapport tegner dystert billede af situationen i Andalusien.
Den seneste årsrapport fra den spanske anklagemyndighed mod narkotika (Fiscalía Especial Antidroga) tegner et særdeles dystert billede af situationen i det sydlige Spanien. Centralt i rapporten står en opsigtsvækkende erkendelse: Myndighederne vurderer nu direkte, at de ikke er i stand til at bekæmpe narkotrafikken effektivt under de nuværende forhold.
Årsberetningen
Kan måske også interessere dig
Sigtelsen af Zapatero truer med at vælte regeringen
Politisk jordskælv i Madrid: Eks-premierminister anklages for internationalt svindelnetværk.
Jetfuel Barometret
Få overblikket over fremtidens flymuligheder Spanien-Skandinavien.
Valladolid: Det kulturelle hjerte i Castilla y León Regionen
En by fyldt med historie, gastronomi og tradition.
Kommentarer
COPYRIGHT: Det er ikke tilladt at kopiere hverken helt eller delvist fra Spanien i dag uden aftale.










.jpg)








